سه هزار و ۵۰۰ نفر فقرای تبریز میهمان افطار کانون شهید نهادی بودند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی گفت: اطعام فقرا و رسیدگی به معیشت نیازمندان یکی از نکات بارز سیره زندگانی حضرت امیر المؤمنین بوده است. 

«اصغر آراسته» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت انفاق در آموزه‌های دینی و مذهبی گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهید نهادی و مرکز نیکوکاری المهدی تبریز در شب شهادت حضرت علی(ع) و به نیت عرض ارادت به مقام والای ایشان برنامه افطار علوی به صورت توزیع ۳۵۰۰ بسته غذای گرم بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز در تکمیل سخنان خود با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه، افزود: این افطاری که با هزینه بالغ بر ۶۰ میلیون تومان اجرا شد تنها یکی از برنامه‌های کانون شهید نهادی در راستای این رزمایش می‌باشد که طی آن بیش از ۳۰ نفر از جوانان مومن و روزه‌دار با رعایت کامل نکات بهداشتی از صبح زود تا افطار به پخت و توزیع ۳۵۰۰ پرس غذا مشغول بودند.

 

وی با تشکر از همکاری صمیمانه مرکز نیکوکاری المهدی تبریز و کمیته امداد امام خمینی(ره) در توزیع این افطاری گفت: خوشبختانه با اطلاعات منسجمی که این نهاد انقلابی در اختیار دارد، توانستیم به راحتی در سریع ترین زمان ممکن غذاها را به دست نیازمندان واقعی برسانیم و به امید خدا در روزهای آتی با جذب منابع مالی بیشتر قصد داریم طرح افطاری گسترده‌تری را اجراء کنیم.

 

آراسته با تاکید به نقش اساسی خیرین در این اقدامات جهادی، اظهار داشت: متاسفانه از اولین روزهای بحران کرونا که کانون شهید نهادی به صورت جدی در راستای پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس و نیز رزمایش کمک مومنانه فعالیت می‌کند‌‌؛ هیچ اقدامی در حمایت از فعالیت‌های کانون از طرف نهادهای دولتی انجام نگرفته و تمام هزینه از طرف خیرین و کمک‌های مردمی تامین شده است.

 

او در پایان مصاحبه با ابراز خرسندی از روند کاهشی آمار مبتلایان به کوید ۱۹ در کشور گفت: خوشبختانه با همکاری مثال زدنی مردم فهیم ایران در اجرای پویش در خانه بمانیم و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز فداکاری شبانه‌روزی مدافعان سلامت امروز شاهد قطع زنجیره انتقال و کنترل کرونا هستیم و به امید خدا در روزهای آینده با ریشه‌کنی کامل این ویروس منحوس، جریان زندگی به روال عادی خود باز خواهد گشت.

کد خبر 929396

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha