رژه خودرویی تبریزی‌ها در روز جهانی قدس

مردم استکبارستیز تبریز در قالب رژه خودرویی و برنامه های فرهنگی هنری انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جلسه سیاست گذاری ‌و برنامه ریزی روز جهانی قدس و گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵خرداد، اظهار داشت: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل است که در تمام کشورهای جهان فرا گیر شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیش رو بودن روز قدس، خاطرنشان کرد: گر چه امسال به احتمال قوی راهپیمایی همه ساله را نداشته باشیم، ولی آنچه مسلم است، روز قدس فراموش نشدنی است.

وی با تأکید بر این‌که آزادی قدس، یکی از آرزوهای دیرینه مسلمانان است، افزود: روز قدس در بین مسلمانان جهان جا افتاده است و در سراسر کشورهای اسلامی برگزار می‌شود و این هم یکی از فضایل الهی و برکات وجود امام راحل بود.

امام جمعه تبریز با اشاره به اظهارات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: امیدمان بر این است که اظهارات رهبری حتی زودتر از تاریخ مقرر اتفاق بیفتد و این خون آشامان و جلادان ریشه کن و قدس آزاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این‌که دعا می کنیم مردم فلسطین از دست ظالمانی که به هیچ چیز اعم از بچه و بزرگ، زن و مرد رحم نمی‌کنند، خلاص شوند، گفت: وحدت امت اسلامی لازمه رهایی قدس شریف است.

گفتنی است، مردم استکبارستیز تبریز در قالب رژه خودرویی  و برنامه های فرهنگی هنری انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی در خیابان های شهر به نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 928048

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha