نماز عید سعید فطر در آستارا برگزار می شود

ساسانیان از برگزاری نماز عید سعید فطر در تمامی مساجد آستارا با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: امسال نماز عید سعید فطر برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، در یک مکان خاص برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سامان ساسانیان» امروز(دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت) در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس، حماسه سوم خرداد و نماز عید سعید فطر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس راهپیمایی روز جهانی قدس در بندر آستارا برگزار نمی شود.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار بندر آستارا تصریح کرد: رانندگان اداره ها و تاکسی های شهری پوسترهایی را با عنوان گرامیداشت روز جهانی قدس روی شیشه های خودروها نصب می کنند.

 

وی افزود: همچنین همزمان با روز جهانی قدس سرودهای حماسی با بهره گیری از یک دستگاه خودرو در سطح خیابان های شهر آستارا پخش می شود.

 

ساسانیان از پخش سخنان مقام معظم رهبری همزمان با روز جهانی قدس از آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا خبر داد و گفت: همچنین در این روز سخنان رهبر معظم انقلاب از مناره های ۱۴ مسجد این شهرستان با هدف بزرگداشت روز جهانی قدس پخش می شود.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار بندر آستارا بر تهیه سخنرانی های کوتاه با موضوع روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر و پخش آن در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: تبلیغات اسلامی با مشارکت علما و روحانیون در این زمینه پیشگام باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ادارات اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان آستارا خواست کلیپ های کوتاه با موضوع سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر تهیه و در فضای مجازی پخش کنند.

 

ساسانیان تصریح کرد: همچنین ادارات مذکور عکس هایی با موضوع سوم خرداد را در فضای مجازی پخش کنند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار بندر آستارا از برگزاری نماز عید سعید فطر در تمامی مساجد این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و افزود: امسال نماز عید سعید فطر برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، در یک مکان خاص برگزار نمی شود.

 

ساسانیان گفت: برپایی هرگونه بازار در حاشیه تالاب استیل عباس آباد و مکان های دیگر در تعطیلات عید سعید فطر ممنوع است.

کد خبر 930031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha