پشتیبانی از فلسطین و مبارزه با اسرائیل وظیفه اصلی هر مسلمان است

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه پشتیبانی از فلسطین و مبارزه با اسرائیل وظیفه اصلی هر مسلمان است، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای عربی مزدور آمریکا و استکبار شده اند و دست از حمایت کردن از فلسطین برداشته اند.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل دستور دادند سفارت اسرائیل در ایران تعطیل شود و تابلوی نهضت رهایی بخش فلسطین بالا برود.

 

امام جمعه فردوس با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل روز قدس نامیده شده است، ادامه داد: در این روز همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی این روز را گرامی می دارند و می بینیم که برای حمایت از مردم فلسطین و انزجار از غاصبان آن راهپیمایی می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود، افزود: اما ساعت 12 روز قدس رهبر معظم انقلاب درخصوص سرنوشت فلسطین سخنرانی خواهند کرد و ایشان نیز فرمودند که معامله قرن رو به نابودی و زوال است.

 

حجت الاسلام بابایی در خصوص سکوت کردن دنیا در برابر جنایت‌های اسرائیل بیان داشت: آمریکا توانسته برخی از کشورها را با تهدید و تطمیع در رابطه سرنوشت فلسطین فریب دهد و متاسفانه برخی از کشورهای عربی که عربیت را به رخ می کشانند می بینیم که مزدور آمریکا شده اند و از حمایت کردن فلسطین دست کشیده اند.

 

امام جمعه فردوس در ادامه گفت: امیدواریم بیداری اسلامی باعث بیداری امت‌های اسلامی شود و شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم و سرنوشت فلسطین به دست خود فلسطینیان بیفتد.

 

وی در پایان با بیان اینکه راه نجات فلسطین از دست رژیم صهیونیستی این است که همه کشورهای اسلامی با وحدت در مقابل استکبار بایستند، گفت: امروز پشتیبانی از فلسطین و مبارزه با اسرائیل وظیفه اصلی مسلمانان است و هر جا که ظلم باشد باید مردم به حمایت از مظلومان به میدان بیایند.

کد خبر 931014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha