عملیات بزرگ فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی به مناسبت روز قدس آغاز شد

رضایی از راه اندازی پویش همگانی «مرگ بر اسرائیل» در خانه‌ها خبر داد و گفت: از امروز عملیات بزرگ فعالان فضای مجازی استان با حضور یک هزار و ۴۰۰ نفر به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سجاد رضایی» صبح امروز (یکم خرداد) در دیدار اعضای ستاد برگزاری مراسم روز قدس استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال با شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت فیزیکی در خیابان ها برگزار نمی شود اما فعالان فضای مجازی و رسانه ای عزم خود را جزم کردند تا این راهپیمایی را امسال در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار کنند.

 

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بیماری کووید 1948 خطرناک تر از کووید 19 است، گفت: مقاومت واکسن این ویروس خطرناک است.

 

رضایی بیان کرد: فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی از سالروز روز نکبت (سالروز تاسیس رژیم منحوس صهیونیستی) با کلید واژه #کووید_1948 فعالیت خود را آغاز کردند و تاکنون پنج هزار و 235 توئیت و چهار هزار و 875 پست اینستاگرامی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

 

وی از تولید یک هزار و 289 عکس نوشته و محتوا گرافیکی خبر داد و گفت: همچنین یک هزار و 800 متن با محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تولید شده است.

 

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی به برگزاری جشنواره پوستر و راه اندازی پویش همگانی «مرگ بر اسرائیل» در خانه‌ها اشاره کرد و افزود: از امروز عملیات بزرگ فعالان فضای مجازی استان با حضور یک هزار و 400 نفر آغاز خواهد شد و تا انتهای روز جهانی قدس ادامه می یابد.

 

 

 

کد خبر 931131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha