همکاری کاروان‌های زیارتی مسجد جمکران با طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)/ کمک‌های مومنانه را در طول سال ادامه می‌دهیم

صبری با اشاره به همکاری کاروان‌های زیارتی مسجد مقدس جمکران با طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)، گفت: به طرق مختلف می‌کوشیم ارتباطات ایجادشده در طول سال ادامه بیابد و به نام و یاد امام زمان(عج) از محرومان و نیازمندان دستگیری کنیم.

«قاسم صبری» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان و در تشریح عملکرد کمیته استان های قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی»، اظهار کرد: یکی از کمیته های فعال در قرارگاه که در لبیک به مطالبه رهبری معظم انقلاب و با دستور تولیت مسجد مقدس جمکران در شام نیمه شعبان راه اندازی شد، کمیته استانی است که در سه محور فعالیت می کند.

 

مسئول کمیته استان های قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی ادامه داد: محور نخست فعالیت خادمان افتخاری در شهرستان ها و استان ها است که از آغاز فعالیت با دستورالعمل های ابلاغی جهت جمع آوری نذورات برای انجام قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و توزیع گوشت حاصل از آن در بین نیازمندان تبلیغات گسترده ای را انجام دادند و توانستند مبالغ قابل توجهی را در این راستا از مردم و مسئولان شهر و استان خود جمع آوری کنند.

 

وی تصریح کرد: چنان که در استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، کرمان و شهرستان رفسنجان خادمان افتخاری مبالغی را به حساب مسجد برای قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و توزیع میان نیازمندان واریز کردند.

 

صبری در ادامه و در شرح محور دوم فعالیت کمیته استان های قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی، بیان کرد: یکی از طرح های معمول مسجد مقدس جمکران برای ایام نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) طرح «رحمت واسعه» است که ذیل آن خادمان افتخاری مسجد به عیادت بیماران می روند، ما از این ظرفیت از طریق دفاتر استانی مسجد مقدس جمکران برای جمع آوری نذورات و توزیع غذا و بسته های ارزاق میان محرومان و نیازمندان استفاده کردیم.

 

وی درباره محور دیگر فعالیت این کمیته ابراز کرد: با مدیران کاروان هایی که سه شنبه ها و پنجشنبه ها به مسجد مقدس جمکران مشرف می شوند به منظور اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) ارتباط گرفتیم که در نتیجه فعالیت آنها هم گوشت بین محرومان استان و شهرستان های مبداء این کاروان ها توزیع و هم مبالغی به حساب میعادگاه منتظران برای اجرای گسترده تر طرح، واریز شد.

 

مسئول کمیته استان های قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی اضافه کرد: همچنین، با همکاری دفاتر ائمه جمعه در شهرستان های پل دختر و معمولان قرار شد با مشارکت مسجد مقدس جمکران نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) انجام شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت کمیته استانی قرارگاه را نه تنها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می دهیم بلکه به طرق مختلف می کوشیم ارتباطات ایجادشده در طول سال ادامه بیابد و به نام و یاد امام زمان(عج) از محرومان و نیازمندان دستگیری کنیم.

کد خبر 931340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha