بیداری اسلامی از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای روز جهانی قدس است

ساکی بیداری اسلامی را از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای روز جهانی قدس برشمرد و گفت: توجه ویژه به روز قدس می‌تواند زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی شود و از طرفی خیزش و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان منطقه نیز اهمیت این روز را مضاعف کرده است.

«علی ساکی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه آخرین جمعه از ماه رمضان در سال ۱۳۵۸ توسط امام خمینی (ره) به‌نام روز قدس نامگذاری شد اظهار کرد: رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ میلادی با اشغال سرزمین‌های فلسطین و به خاک و خون کشیدن مردم این سرزمین خوی وحشی‌گری و نسل‌کشی و کودک‌کشی خود را به‌صورت کامل نشان داد.

 

فرمانده تیپ ۷۲ دوکوهه اندیمشک با بیان اینکه تاکنون مردم فلسطین با دست خالی در مقابل اسرائیل مقاومت کرده‌اند و این مقاومت ادامه دارد افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جرقه‌ای در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه زده شد و انقلاب ما بیداری اسلامی در سراسر کشورهای این منطقه را به ارمغان آورد.

 

وی اذعان داشت: با حمایت قاطعانه جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، مقاومت آنها رنگ و بوی تازه‌ای گرفت و ارتش غاصب نیز که خود را ابرقدرت منطقه می‌دانست، در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۱۱ روزه تاب و توان مقاومت را در مقابل جبهه مقاومت نداشت.

 

ساکی تصریح کرد: روز قدس باعث بیداری مسلمانان و وحدتی در میان جوامع اسلامی به‌ویژه ملت‌های منطقه شد تا در آخرین جمعه از ماه رمضان به‌عنوان مدافعان قدس شریف و قبله اول مسلمین در سراسر کشورهای اسلامی قیام کنند.

 

وی بیداری اسلامی را از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای روز جهانی قدس برشمرد و عنوان کرد: توجه ویژه به روز قدس می‌تواند زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی شود و از طرفی خیزش و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان منطقه نیز اهمیت روز قدس را مضاعف کرده است.

 

فرمانده تیپ ۷۲ دوکوهه اندیمشک با اشاره به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی ابراز کرد: حضور سردار سلیمانی در جبهه مقاومت لرزه بر تن صهیونیست و تکفیری‌ها انداخت و پرچم مقاومت را در سرزمین‌های اشغالی به اهتزار در آورد.

 

وی در پایان یاد آور شد: رژیم استکبار و رژیم غاصب فکر می‌کنند با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را تضعیف کرده‌اند، اما از خون شهید قاسم سلیمانی، قاسم سلیمانی‌ها بلند می‌شود و این راه ادامه پیدا می‌کند.

 

کد خبر 931349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha