نماز عید فطر در محلات مختلف اردستان اقامه می شود

حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نماز عید سعید فطر در محلات مختلف شهر اردستان اقامه می شود.

حجت الاسلام «حسن دهشیری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردستان گفت: عید فطر امسال با توجه به شرایط ناشی از بیماری منحوس کرونا، متفاوت از سال‌های پیش خواهد بود؛ آن چه در شرایط کنونی لازم است مورد توجه جدی قرار بگیرد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در همه سطوح اجتماع و در همه اماکن است.


امام جمعه اردستان با بیان اینکه با توجه به وضعیت پیش آمده بیماری کرونا نماز عید سعید فطر در چندین محلات شهر اردستان دز فضای روباز اقامه می شود، افزود: از همه امامان جماعات و هیئت‌های امنای مساجد درخواست شده نسبت به اجرای دقیق مفاد طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در حوزه مسجد اقدام و نمازگزاران عزیز را بیش از پیش نسبت به این مهم مطلع کنند.


وی تاکید کرد: البته شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، همراه داشتن مُهر و لوازم شخصی و همچنین داشتن ماسک و دستکش، حتی‌المقدور بکوشند وجوه فطریه و  کفارات خود را به‌منظور جلوگیری از انتقال و دست به دست شدن اسکناس، بصورت الکترونیکی بپردازند.


دهشیری با اشاره به وضعیت سفید شیوع ویورس کرونا در شهرستان اردستان گفت: هنوز ابلاغی مبنی بر اقامه نمازجمعه برای دفتر برگزاری نمازجمعه اردستان ارسال نشده است و طبیعتا همچنان نمازجمعه در اردستان، زواره و مهاباد برگزار نمی شود.

کد خبر 931479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha