مسئله فلسطین همچنان مسئله اول جهان است

جبلی نائینی گفت: مسئله فلسطین مسئله ای نیست که مربوط به یک شهر یا یک کشور باشد، بلکه به رغم همه دسیسه ها برای فراموشی سپردن آن همچنان مسئله اول جهان است.

«مریم جبلی نائینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نایین با بیان اینکه حمایت از فلسطین و مردم فلسطین از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: کلیه رهبران جوامع اسلامی و بزرگان ما نیز بر اهمیت و بزرگداشت روز قدس به منظور  حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید دارند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران نایین ادامه داد: در واقع روز قدس روز سرافرازی مسلمین و سرافرازی شیعیان و حتی سرافرازی ملت ایران است. 


وی اشاره ای به همبستگی ایران با مردم مظلوم فلسطین کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همبستگی کامل با آرمان مردم فلسطین و ادای احترام به شهدا و مجاهدان راه آزادی و قبله اول مسلمین و با رد طرح های سازش و خفت بار همانند معامله قرن، بار دیگر مسئولیت مهم سازمان‌های بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد را در پایان دادن به اشغال سازمان یافته سرزمین فلسطین و قدس شریف، فراهم ساختن زمینه بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و برگزاری همه پرسی با شرکت ساکنان اصلی این قوم اعم از مسلمانان، مسیحی و یهودی به منظور اعمال حق تعیین سرنوشت و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس را مورد تاکید قرار می دهد.


جبلی رژیم صهیونیستی را خبیث ترین رژیم معرفی کرد و پیرامون اقدامات خصمانه این رژیم بیان کرد: رژیم صهیونیستی در طول بیش از هفت دهه اشغالگری، اقدامات خصمانه خود را با اشغال، تجاوز و جنایت در حق صاحبان اصلی این سرزمین آغاز کرد و سپس با ساخت و گسترش شهرک های صهیونیستی نشین و آواره کردن بیشتر فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، یهودی سازی قدس و کرانه باختری، تداوم محاصره نداره غزه، الحاق غیر قانونی جولان اشغالی و تلاش برای الحاق بخش های گسترده ای از کرانه باختری به این سیاست ادامه داد.


وی در ادامه تاکید کرد: روز جهانی قدس یعنی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان معرفی شد و حضرت امام( ره) فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و تا امروز گفتمان انقلاب با قوت بیش از پیش راه خود را ادامه می دهد.


مدیر حوزه علمیه خواهران نایین صحبتهای خود را با کلام رهبر معظم انقلاب پایان داد و گفت: ان شاءالله طبق فرموده مقام معظم رهبری «تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد» و به زودی قدس شریف از چنگال صهیونیست جنایتکار آزاد و به امامت ایشان آنجا نماز اقامه خواهد شد.

 

کد خبر 931717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha