هیچ صدایی در مجلس نباید از صدای مردم بالاتر باشد

روشنفکر با اشاره به اینکه نماینده عصاره‌ فضائل امت و مجلس خانه ملت و نماد مردم سالاری دینی است، گفت: هیچ صدایی در مجلس نباید از صدای مردم بالاتر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» امروز (۸ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: صدای مجلس باید پژواک فریاد جامعه، خواست و اراده توده‌ های مردم باشد و نه به محل و فرصتی برای جولان و یکه‌تازی احزاب و باندهای قدرت‌طلب، انحصارطلب و تمامیت‌خواه تبدیل شود.

 

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نماینده را عصاره‌ فضائل امت و مجلس را خانه ملت و نماد مردم سالاری دینی دانست و گفت: هیچ صدایی در مجلس نباید از صدای مردم بالاتر باشد.

 

وی یادآور شد: به تعبیر مقام معظم رهبری، «اولویت مجلس باید توجه به طبقات ضعیف جامعه، دهک‌های کمتر برخوردار و در معرض آسیب باشد».

 

روشنفکر ادامه داد: مجلس می‌ تواند بسته‌های فوری، کوتاه‌ مدت و برنامه بلند‌مدت برای تورم و حل مسئله معیشت پیش‌بینی کند.

 

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئله اصلی مجلس باید توجه بیش از پیش به اقتصاد بویژه موضوع مهم و بنیادی “«جهش تولید» باشد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه افزایش میزان تولید و مبارزه با قاچاق کالا باید دو دستور کار حیاتی برای مجلس یازدهم باشد، گفت: باید همه راه‌ ها را بر روی قاچاق بست تا تولید ملی شکوفا شود و با وسواس منابع را به سمت تولید داخلی هدایت کرد.

 

روشنفکر با اشاره به اینکه باید فرهنگ مصرف داخلی را نهادینه کرد، ادامه داد: با بالا بردن کیفیت کالای داخلی و بستن همه‌ منافذ قاچاق، باید اعتماد به کالای داخلی، تقویت تولید، بالا بردن کیفیت تولید و ارتقاء فرهنگ مصرف داخلی تقویت شود.

 

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن اذعان به اینکه ورود به حاشیه‌ ها سم مهلک برای کارآمدی مجلس است، تاکید کرد: این مجلس باید به موضوع اصلی نظام و حضرت آقا، یعنی «اقتصاد و معیشت مردم»، به ویژه صاحبان اصلی انقلاب، یعنی محرومین بپردازد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه دغدغه‌ های حزبی و باندی را باید قبل از ورود به مجلس چال کرد، ادامه داد: پیگیری منویات فردی، قومی، منطقه‌ای، حزبی و باندی خیانت به رای مردم است و نباید فراموش کرد نماینده هیچ شانی جز نوکری مردم ندارد.

 

روشنفکر خاطرنشان کرد: باید با سوء‌ استفاده‌ هایی که جایگاه مجلس را در نزد مردم مخدوش می‌ کند، مقابله جدی کرد.

 

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ساده زیستی برای نماینده مردم یک فضیلت نیست، بلکه یک واجب انقلابی است.

 

وی گفت: ورود به تقابل‌ ها و ستیزهای باندی و جناحی خیانت به کشور در این شرایط خطیر و حساس  بوده و مجلس باید فعال و کم حاشیه باشد.

کد خبر 933092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha