پذیرش بیش از هزار دانش آموز بوشهری در دبیرستان های نمونه دولتی

زنگنه گفت: ۱ هزارو ۵۹ دانش آموز در سال تحصیلی جدید در دبیرستان های نمونه دولتی استان بوشهر پذیرش می شوند.

«محمد زنگنه» روز سه‌شنبه (20 خرداد) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر به پذیرش دانش آموزان بوشهر در دبیرستان های نمونه استان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهار داشت: درسال تحصیلی جدید 1 هزارو ۵۹ دانش آموز در دبیرستان های  متوسطه نظری و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی این استان پذیرفته می‌شوند.

 

رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: از این تعداد ۲۷۵ نفر در هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی و ۷۸۴ نفر در دبیرستان های متوسطه نظری نمونه دولتی پذیرفته می شوند.

 

زنگنه به آغاز ثبت نام دانش‌آموزان بوشهری جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در پایه دهم اشاره کرد و یادآور شد: دانش آموزان می توانند جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از امروز تا ۳۰ خرداد با مراجعه به سامانه http://sanjesh.buedu.ir  ثبت نامه خود را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه این آزمون ۲۰ تیرماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود بیان کرد: ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، کسب حداقل معدل کتبی ۱۷ در ارزشیابی پایانی نوبت دوم در سال تحصیلی۹۹-۱۳۹۸برای فارغ التحصیلان پایه نهم است.

 

رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: نتایج آزمون در هفته اول مردادماه در همین سامانه منتشر می‌شود.

 

 

کد خبر 937233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha