تشکیل قرارگاه نهضت جهش تولید در سپاه کربلا

سردار بابایی از تشکیل قرارگاه نهضت جهش تولید در سپاه کربلا مازندران خبر داد و گفت: استان مازندران ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف دارد با سازوکار مشخص می‌توان در مسیر افزایش تولید قدم برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» امروز (22 خرداد) در جلسه تحقق شعار سال (جهش تولید) در دفتر نماینده ولی‌فقیه در مازندران، بیان کرد: در ارتباط با جهش تولید در بسیج قرارگاه نهضت جهش تولید تشکیل شد تا با همکاری پایگاه‌های بسیج زیرمجموعه بسیج مهندسین کشاورزی، اقدامات جهشی صورت بگیرد.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران، افزود: با تشکیل این قرارگاه، سازوکار خوبی در بخش کشاورزی و شاخه‌های مختلف آن مانند دامداری، ماکیان و دیگر زمینه‌ها فعال‌شده است.

 

 وی یادآور شد: بسیج در تمامی اقشار کمک‌کننده بوده و هست، ما اعتقادداریم مشکلات در درون خود کشور قابل‌حل است، استان مازندران ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف دارد با سازوکار مشخص می‌توان در مسیر افزایش تولید قدم برداشت.

 

 سردار بابایی با اشاره به اینکه موانع تولید در مازندران مشخص‌شده است، گفت: از نمایندگان مردم مازندران در مجلس یازدهم توقع داریم که قوانین دست‌وپا گیر را از میان بردارند؛ جهش در تولید نهضتی کشوری است ما با نگاه بسیجی و تلاش مردم همیشه درصحنه به جهش در این بخش خواهیم رسید.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، کشاورزی می‌تواند محور توسعه در کشور باشد که با توجه به این مهم و مکانیزه شدن این بخش، امکانات لازم جهت بهره‌برداری و تولید در بخش کشاورزی محیا است.

 

وی بیان کرد: همه بدانند هدف ما تحقق جهش تولید است ما قاطعانه پای این کار ایستادیم و دست یاری به‌سوی مردم و مسئولان دراز می‌کنیم، موانع را پشت سر گذاشته و به هدف موردنظر خواهیم رسید.

کد خبر 937975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha