لزوم استفاده از ظرفیت خیران در ارتقا پایگاه انتقال خون جهرم

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر استفاده از توان خیران در راستای ارتقای پایگاه انتقال خون جهرم، گفت: در این زمینه باید از ظرفیت خیران جهرمی در نقاط مختلف کشور استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (دوشنبه 25 خرداد)، در دیدار رئیس و پرسنل پایگاه انتقال خون شهرستان جهرم گفت: از وظایف ذاتی سازمان انتقال خونه احیای زندگی بیماران است.

 

امام جمعه جهرم اهدای خون را نماد ایثارگری و فداکاری دانست و افزود: اهدای خون نه تنها نجات بخش انسان های دیگر بوده بلکه ضامن سلامتی اهداکننده نیز محسوب می شود.

 

وی با تاکید بر برخورداری انتقال خون جهرم از یک سازمان قوی و کارآمد، تصریح کرد: پایگاه انتقال خون جهرم باید به امکانات به‌روز و مجهز تجهیز شود.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به خدمات پایگاه انتقال خون جهرم به برخی از شهرهای اطراف، بیان کرد: این مهم می طلبد پایگاه انتقال خون جهرم از امکانات ویژه و به‌روز مجهز باشد.

 

وی با اشاره به اینکه مجموعه درمانی شهرستان جهرم بار منطقه را به دوش می کشد، گفت: اگر علوم پزشکی جهرم مدعی قطب درمان جنوب استان است به یقین انتقال خون نیز در رأس هرم قرار دارد.

 

امام جمعه جهرم در پایان با تاکید بر استفاده از توان خیران در راستای ارتقای پایگاه انتقال خون جهرم، گفت: در این زمینه باید از ظرفیت خیران جهرمی در نقاط مختلف کشور استفاده کنیم.

کد خبر 939357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha