ضرورت ورود مبلغان دینی و علما در حوزه آسیب شناسی طلاق و خودکُشی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه دین برای همه نیازمندی های بشر پاسخ دارد، از همه مبلغان دینی و علما خواست در حوزه آسیب شناسی مسائل اجتماعی از جمله طلاق و خودکُشی ورود جدی تری داشته باشند تا این آسیب ها در استان کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «ولی الله حیاتی» ظهر امروز یک شنبه (یکم تیرماه) در آیین تجلیل از فعالان حوزه تبلیغ دین با بیان اینکه نقش دین در زندگی انسان ها ممتاز و بی بدیل است، افزود: جوامعی که با دین و آموزه های دینی زندگی می کنند در مقایسه با جوامع غیردینی، پیشرفت و موفقیت بیشتری نصیبشان شده است.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه امروز به برکت دینداری جامعه اسلامی، ایران در اوج قله های عزت و تعالی است، اظهارکرد: دشمن به خوبی دریافته که رمز موفقیت ما تمسک به آموزه های دینی است لذا به فراخور آن همواره توطئه های مختلفی علیه ما رقم می زند.

 

 

وی تصریح کرد: دشمن می خواهد بین نسل جوان با آموزه های دینی فاصله ایجاد کند لذا مبلغان دینی در این حوزه وظیفه سنگینی بر دوش دارند و باید در این حوزه قوی و محکم وارد شوند.

 

 

حیاتی، با اشاره به اینکه امروز میدان جنگ دشمن تغییر کرده و از میدان فیزیکی به درون خانه ها نفوذ کرده است، افزود: این خطر بزرگی است که جامعه را تهدید می کند و همه به ویژه مبلغان دینی و علما باید با آگاهی بیشتر در مقابله با این تهدیدات عمل کنند.

 

 

«حجت الاسلام علی خادمی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه دعوت به دین و تبلیغات اسلامی در آموزه های اسلامی بسیار مورد تأکید است، گفت: طبق آیات و روایات، دعوت به دین و اسلام بهترین و با ارزش ترین گفتار و شخص دعوت کننده بهترین امت شناخته شده است.

 

 

این نشست با بیان دغدغه های یک مبلغ و یک مبلغه به نمایندگی از سایرین ادامه یافت و در نهایت از فعالان حوزه تبلیغ دین تجلیل شد. 

کد خبر 940955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha