بررسی طرح های  قرآنی آینده در آستان مطهر علوی

رئیس مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی از بررسی طرح های قرآنی آینده در این آستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، دکتر«محسن الخاقانی» مسئول واحد تحقیقات و مطالعات قرآنی در آستان مطهر علوی گفت: رئیس مرکز قرآن کریم نشستی را با حضور مسئولان و استادان این واحد قرآنی برای بررسی تکمیل طرح های تحقیقاتی قبلی (کتاب و مقالات) برگزار کرد.

 

این مسئول آستان مطهر علوی افزود: این مرکز به بررسی طرح های قرآنی آینده با هدف ایجاد فضای معنوی در جامعه اقدام کرد.

 

الخاقانی گفت: در این نشست آغاز طرح های جدید از جمله طرح آماده کردن کتاب استفتائات قرآنی و طرح تهیه برنامه حفظ موضوعی و تفسیر قرآن کریم بررسی شد.

 

وی ادامه داد: رئیس این مرکز در طول این نشست به مسایل متعددی درباره ساماندهی آثار و بررسی بخشنامه های صادره از دبیرخانه آستان مطهر علوی که در نشست رئیس این مرکز و روؤسای شعبه وابسته به این استان مطرح شد، پرداخت.

 

گفتنی است، واحد تحقیقات و مطالعات قرآنی وابسته به مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی از زمان تاسیس اش تاکنون طرح های پژوهشی و فعالیت های میدانی  ویژه ای را در مراسم های میلیونی  انجام داده است. همچنین این واحد طرح های متنوعی را درباره قرآن کریم برگزار کرده است.

 

این واحد تحقیقاتی طرح های قرآنی خود را همچنان باهدف ارتقای سطح قرآنی جامعه ادامه می دهد و در شرایط شیوع ویروس کرونا به برگزاری مجازی فعالیت های قرآنی اقدام کرده است.

کد خبر 941408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha