«تحول» کلید گم شده امروز جامعه است

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه کلید گم شده این روزهای ما تحول است، گفت: بعضی نهادها می خواهند با تحول جزئی تغییر ایجاد کنند که این مشکلی را حل نمی کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (دوشنبه ۲ تیر)، در آیین گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه و شهدای هفتم تیر که در سالن اجتماعات دادگستری جهرم برگزار شد، پاک دستی مجموعه قوه قضائیه در جهرم را ناشی از مدیریت قوی این مجموعه در شهرستان دانست.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه مردم به قوه قضائیه و مدیر آن آیت الله رئیسی دل بسته اند، افزود: دعا می کنیم که وی نیز در مقابله با مفسدان موفق باشد.

 

وی با اشاره به اینکه کلید گم شده این روزهای ما تحول است، بیان کرد: بعضی نهادها می خواهند با تحول جزئی تغییر ایجاد کنند که این  مشکلی را حل نمی کند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به سخن «شهید مطهری» مبنی براینکه «فساد خواص و مسئولان  روی فساد مردم تاثیر می گذارد اما برای اصلاح باید مردم صالح شوند»، تاکید کرد: بنا بر این باید به سراغ مردم رفت و قوه قضائیه نقش مهمی در این خصوص و اعتماد سازی مردم دارد.

 

امام جمعه جهرم ادامه داد:‌ در غیر این صورت هر مسئولی هم حتی اگر بخواهد نمی تواند فساد کند و در این مورد نیز حضرت علی (ع) می فرمایند: «هیچ چیزی چون عدالت و انصاف مملکتی را آباد نمی کند و لذا جایگاه قوه قضائیه بسیار مهم است».

کد خبر 941477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha