آغاز ثبت‌نام فعالیت‌های تابستانی کانون  گیلان از فردا

ضیائی از آغاز ثبت‌نام فعالیت‌های تابستانی و راه‌اندازی سامانه مرکز مجازی کانون پرورش فکری گیلان از فردا(۵ تیر) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسفندیار ضیائی» امروز(چهارشنبه، ۴ تیر) در نشست مجازی مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان سیاست‌های جدید کانون در زمینه پذیرش عضو، اجرای فعالیت‌ها و برگزاری کارگاه‌های مراکز فرهنگی هنری را تبیین کرد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به آغاز ثبت‌نام  دوره‌های تابستانی کانون از فردا(پنج‌شنبه، ۵ تیر) گفت: بیماری کرونا منجر به تغییر شیوه‌های خدمات‌رسانی و بهره‌گیری از فضای مجازی برای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و سایر شده است.

 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی تا یک‌شنبه(۱۵ تیر) ادامه دارد افزود: در این راستا سامانه مرکز مجازی کانون به‌منظور دسترسی آسان خانواده‌ها به خدمات کانون از فردا به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود اما آغاز فعالیت رسمی سامانه از شهریور ماه است.

 

ضیائی فعالیت‌های تابستانی این سامانه را در سه سطح دوره‌های بدون محدودیت زمانی، کارگاه‌های زنده مجازی انجمن‌های تخصصی و دوره‌های مهارت‌آموزی مراکز استانی در قالب ۶۲ فعالیت اعلام کرد و بیان داشت:  این فعالیت‌ها شامل دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است.

 

وی به فعالیت‌های کتاب‌محور که به صورت رایگان ارائه می‌شود اشاره کرد و گفت: معرفی، نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن(قصه‌گویی) از جمله این فعالیت‌هاست.

 

کد خبر 942014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha