دختران خادم یار رضوی در قم تجلیل می شوند

دبیر اجرایی برنامه های دهه کرامت استان قم با اشاره به برگزاری پویش فدای دخترم در دهه کرامت گفت: جشنی با عنوان تجلیل از دختران خادم یار نمونه رضوی فردا پنجشنبه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدحامد متوسل» پیش از ظهر امروز(چهارشنبه 4تیر) در نشست خبری «دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان قم» که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اظهار داشت: در جلسه ای با کانون های تخصصی خادم یاری استان قم داشتیم طرح های بسیار متنوعی مطرح شد و کلیه طرح های منتخب شده در ستادی که در دفتر تشکیل شد در هشت محور اصلی تشریح گردید.

 

دبیر اجرایی برنامه های دهه کرامت استان قم در ادامه عنوان کرد: سازمان ها و ارگان های مختلفی بنای مشارکت داشتند به همین منظور برنامه دهه کرامت از روز دوشنبه با حضور خادمان آستان قدس رضوی با افتتاح کانون محله ای شهدای مدافع حرم و حضور در حرم با برنامه خطبه خوانی و تعویض پرچم و تجلیل از مدافعان سلامت و شهردار قم برگزار شد و در ادامه آیین خطبه خوانی جمکران را داشتیم.

 

وی با اشاره به این که امروز چهارشنبه دیدار با مدیران استانی در جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان برگزار خواهد شد، گفت: حضور در مسجد حضرت معصومه(س)، حضور در بیمارستان کامکار جهت دیدار با پرسنل و خسته نباشید به آنها و همایش تجلیل از پیرغلامان با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی نیز امروز برگزار خواهد شد.

 

متوسل بیان داشت: فردا پنجشنبه افتتاح کانون محله ای بیت النور، حضور در بین اعضای ستاد کریمه اهل بیت(ع) و خیرین استان، حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر و خطبه خوانی در این امام زاده، دیدار با خادمان در تکیه شاه خراسان و آسایشگاه معلولین فلکه محلاتی را خواهیم داشت ضمن این که اصلی ترین برنامه ما تجلیل از دختران خادم یار رضوی ساعت 10 صبح فردا است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: روز جمعه اردوی سلامت و میزهای خدمت در مصلی قم، طرح سلامت با ویزیت پزشکان متخصص در ساختمان پزشکان خیابان صفاییه، حضور کاروان زیر سایه خورشید در نماز جمعه پردیسان، و مراسم عقد ازدواج 8 زوج  جوان را در مسجد جمکران خواهیم داشت.

 

دبیر اجرایی برنامه های دهه کرامت استان قم اضافه کرد: احتزار پرچم رضوی بر بلندای قله دماوند، نذر خدمت برای ایام دهه کرامت از هشت صبح تا هشت شب و همچنین شناسایی افراد نیازمند در پنج عرصه تعمیرات، تأسیسات خانگی، مشاوره و درمان توسط کانون های محله ای نیز در این دهه انجام خواهد شد.

 

وی در ادامه سخنان خود ضمن تشریح دیگر برنامه هایی که در دهه کرامت برگزار می‌شود، خاطرنشان ساخت: روز میلاد امام رضا(ع) نسیم مهر رضوی و جشن ولادت را همراه با تأسیس کانون حوزه علمیه خواهران شهر جعفریه و حضور در نماز جمعه خواهیم داشت، ضمن این که در این ایام 8 نوجوان زندانی غیر عمد نیز با کمک خادم یاران آزاد خواهند شد.

کد خبر 942291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha