مومنی شریف مصداق بارز مدیر کارشناس است

جماعت کمی هستند که هم مدیر هستند و هم کارشناس، یعنی توانمندی مدیریت دارند و در کنار آن از مهارت کافی بهره مندند. بخش های مختلف را می شناسند و در صحنه مدیریت خوب کار می کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، عزت الله ضرغامی امروز هشتم تیر در مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، گفت: از نظر بنده مومنی شریف مصداق بارز مدیر کارشناس است. برخی کارشناس هستند و در این زمینه خوب و حرفه ای و با مهارت عمل می کنند اما از توانمندی مدیریت کم بهره برده اند و به همین علت وقتی به مدیریت می رسند، خدمت خوبی ارایه نمی کنند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ما در سطوح بالا خائن نداریم اما عمل خائنانه زیاد داریم، افزود: کسانی هستند که مدیران خوب و توانمندی هستند اما کارشناس آن حوزه نیستند و با مقوله ای که فعالیت می کنند، آشنا نیستند و همین باعث می شود که در کارنامه خود ناتوان شوند و مجبور می شوند در موضوعات مختلف به کارشناسان مراجعه کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: جماعت کمی هم هستند که هم مدیران اند و هم کارشناس یعنی توانمندی مدیریت دارند و در کنار آن از مهارت کافی بهره مندند. بخش های مختلف را می شناسند و در صحنه مدیریت خوب کار می کنند، این افراد کارنامه موفقی از خود بر جای می گذارند.

 

ضرغامی با اشاره به اینکه محمد مهدی دادمان را چند سالی است می شناسم، عنوان کرد: با پدر ایشان که شهید شده است در سال 57 آشنا بودم، انصافا محمد مهدی دادمان توانمند است و موفقیتی که دارد ربطی به پدر بزرگوارش ندارد، گرچه او آقازاده است اما خودش شخصیت مستقل و با هویتی دارد. دادمان فردی با تجربه است و جزو رویش هایی است که آنها را تقدیس می کنیم. او جوانی پر انگیزه و پر تلاش است و همچنین در نیروی انسانی متخصص است یعنی توانمندی سازماندهی کردن دارد. در بعد فضای مجازی نیازمند سازماندهی درست در نیروی انسانی هستیم.

 

وی با بیان اینکه مخاطب کارهای حوزه هنری مخاطب عام است، گفت: همه مردم مخاطب کارهای حوزه هنری هستند. آقای زم کارهای فرهنگی خوبی در حوزه انجام دادند که جایشان خالی است. یکی از اشتباهاتی که کردم، این بود که زمانی که زم آدم برفی را ساخت، کوتاه نیامدم و بعد دیدم که این فیلم چقدر مسایل سیاسی و مورد نیاز جامعه را دارد، به هر حال این یکی از اشتباهات بنده بود. آقای دادمان متوجه باشد که حوزه هنری مخاطب اش عام است و باید این مخاطبان را از تاثیرگذاری انقلاب بهره مند کرد.

 

ضرغامی با بیان اینکه دادمان پر تلاش و متخصص در نیروی انسانی است، گفت: این جوان پر انگیزه و باتجربه توجه کند که مخاطب حوزه هنری مخاطب عام است.

کد خبر 943622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha