اهمیت و برکات اقامه نماز در زندگی مادی و معنوی انسان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل با اشاره به اهمیت و برکات اقامه نماز در زندگی مادی و معنوی انسان گفت: اقامه نماز موجب یاد خدا است و یاد خدا آرامش دل و روح انسان را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت و برکات اقامه نماز در زندگی مادی و معنوی انسان گفت: اقامه نماز موجب یاد خدا است و یاد خدا آرامش دل و روح انسان را در پی دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار امیدواری نمود همگی در اقامه نماز همت و کوشش داشته باشند و خاطرنشان کرد: نماز فرهنگ سازی می‌کند اما اقامه نماز به تنهایی کافی نبوده و لازم است تلاش کنیم نماز در زندگی فردی و اجتماعی ما تاثیر مثبت داشته باشد.
 

وی با تاکید بر لزوم داشتن دغدغه اقامه نماز در تمامی معاونت‌ها و واحدهای اداره کل و بخش‌های تابعه افزود: قرآن هم به ما یاد داده که نخستین موضوع مورد توجه و اهمیت پس از ایمان به خدا، نماز است و با توجه به اینکه این اداره کل متولی فرهنگ بوده بنابراین لازم است برای این موضوع مهم توجه جدی قائل شویم.

 

در ادامه جلسه سایر اعضا شورای اقامه نماز اداره کل به بیان نظرات خود پرداختند./

کد خبر 944102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha