برگزاری اردوی جهادی چهار روزه کانون «الزهرا (س)» جهرم در دهه کرامت

حضوری گفت: به منظور کمک به خانواده های کم بضاعت و با هدف ترویج فرهنگ کار جهادی و کمک به همنوعان اردوی جهادی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به مدت چهار روز برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم گفت: این اردو به منظور کمک به همنوعان و خانواده های کم بضاعت به مدت چهار روز در دهه کرامت انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: این اردو علاوه بر ترویج همنوع دوستی و کمک به محرومان در پرورش جوانان و ترغیب برای کار جمعی و فرهنگ کار جهادی تاثیر شایانی دارد.

 

وی با اشاره به برنامه های این اردوی جهادی، بیان کرد: در این برنامه تخریب و باز سازی منزل یک خانواده بی بضاعت در دستور کار قرار گرفت که به مدت چهار روز این مهم به انجام رسید.

 

حضوری ادامه داد: تخیله ۱۵ تن مخروبه که به علت قدیمی بودن بافت شهری محله و عدم ورود وسایل نقلیه قادر به این کار نبودند در این اردوی جهادی و به لطف خدا و تلاش چند روزه اعضای کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» محقق شد.

 

وی با قدردانی از تلاش و همت بچه های مسجد برای خدمات رسانی به محرومان در قالب اردوهای جهادی، تاکید کرد: در این برنامه حدود 15 نفر از جوانان کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» حضور داشتند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به تداوم برگزاری اردوهای جهادی در این کانون فرهنگی هنری، عنوان کرد: در این راستا دست بچه های مسجد را برای حضور در اردوهای جهادی می فشاریم و از شرکت آنها در این برنامه ها استقبال می کنیم.

 

حضوری در پایان خاطرنشان کرد: تیم جهادی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» آماده کمک رسانی به خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت در راستای طرح های سازندگی و محرومیت زدایی است.

 

کد خبر 945550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha