بهره برداری از ۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ آبادان

سه واحد صنعتی تولیدی از سری طرح‌های «از آزادسازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان در سرزمین فتح» در شهرک صنعتی شماره ۲ آبادان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افتتاح و به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، ششمین مرحله از افتتاح پروژه‌های منطقه آزاد اروند در قالب طرح جهش تولید در سرزمین فتح «از آزاد سازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان»، خط تولید سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ آبادان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید.

 

کارخانه تولیدی پارافین و خوشبوکننده با اعتباری بالغ بر هفت‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط شرکت سفینه مشک اروند سرمایه‌گذاری شده که در این پروژه برای چهار نفر به‌صورت مستقیم و هشت نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

 

همچنین کارخانه تولیدی لوازم خواب، شامل پتو و تشک با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال توسط شرکت طلوع جنوب اروند سرمایه‌گذاری شده و ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم و ۳۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال فراهم شده است.

 

سومین واحد تولیدی کیسه پلی پروپیلن بافته شده بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال با سرمایه‌گذاری شرکت کیسه گستر اروند و طرفیت تولید سالیانه ۸۰۰ تن به مرحله بهره‌برداری رسید که در این طرح برای ۱۸ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۹ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

 

کد خبر 949295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha