جمع‌آوری ۱۱ میلیارد تومان در رزمایش کمک مومنانه خراسان جنوبی

سلم آبادی گفت: امسال بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان در گام نخست رزمایش کمک مومنانه از محل کمک‌های کمیته امداد و نیکوکاران در استان جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» پیش ازظهر امروز (۲۵ تیر) در نشست هماهنگی توزیع کمک‌های مومنانه استان اظهار کرد: در گام اول رزمایش کمک مومنانه بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان از محل کمک‌های کمیته امداد و نیکوکاران در استان جمع‌آوری شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: از این میزان کمک جمع آوری شده بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نقدی و ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غیر نقدی در جهت کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا شده است.

 

سلم آبادی ادامه داد: حدود پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از کمک های مردمی توسط مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع آوری شده است.

 

وی با بیان اینکه در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه بالغ بر ۴۳ هزار بسته معیشتی با اعتبار هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توزیع شد، بیان کرد: از این میزان ۲۴ هزار بسته غذایی توسط امداد و ۱۹ هزار بسته توسط مراکز نیکوکاری توزیع شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: به‌ منظور اطعام نیازمندان و اجرای این رزمایش از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۵ آشپزخانه مهدوی در استان فعال شد که با کمک نیکوکاران و گروه‌های جهادی ۲۹۱ هزار پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طبخ و به‌ دست نیازمندان رسید.

 

سلم آبادی تصریح کرد: همچنین ۱۳۳ هزار افطاری ساده نیز با اعتبار ۲۱۰ میلیون تومان بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اجرای گام دوم رزمایش کمک مومنانه از مردادماه سال جاری در استان، گفت: پیش بینی می شود در برنامه «نذر قربانی» همزمان با دهه امامت و ولایت در استان مبلغ چهار میلیارد تومان برای پوشش ۴۶ هزار خانوار نیازمند جمع آوری شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم اولویت توزیع بسته های معیشتی گام دوم رزمایش کمک مومنانه در بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، افزود: در مرحله سوم گام دوم رزمایش کمک مومنانه نیز که مصادف با دهه آخر ماه صفر و آغاز سال تحصیلی جدید است کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل مدنظر قرار گیرد.

 

کد خبر 949694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha