مسئولین فکر جدی در خصوص معیشت مردم و مبارزه با گرانی ها بردارند

امام جمعه کرمان گفت: مسئولین ارشد استان پهناور کرمان فکر جدی در خصوص معیشت مردم و مبارزه با گرانی ها بردارند که شرایط کشور نیاز به همدلی و برادرانه در کنار هم قرار گرفتن برای حل مشکلات مردم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، پنجشنبه(۲۶ تیر) در جلسه شورای اداری استان مسئولیت را امانتی الهی در دست مسئولان خواند که باید به بهترین وجه ممکن خود را مسئول دانسته و به بعد از خودش تحویل دهد.

 




نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه آیات و روایات متعددی بر این مسئله تاکید دارد و از جمله علت های موفقیت لقمان حکیم را به استناد روایت و بر اساس گفته خود لقمان عدم خیانت در امانت، راستگویی و عدم اظهار نظر در کار و تخصص غیرمربوط به او دانست.

 




وی امانتداری در مدیریت دینی و در تراز جمهوری اسلامی را دارای حداقل ۱۲ شرط دانست و افزود: شناخت از حوزه ماموریت یکی از رمزهای موفقیت یک مدیر شایسته است و شرط دیگر اینکه باید انگیزه لازم را برای حوزه ماموریت خود داشته باشد.

 



امام جمعه کرمان ادامه داد: مدیر باید بابرنامه باشد و برای حوزه مدیریت خود برنامه کاری داشته و متناسب با آن پیش برود زیرا اگر باانگیزه و شناخت از ماموریت خود هم باشد اما بی برنامه باشد چیزی از او تحویل داده نمی شود.
 

 



وی با تاکید بر اینکه برای تحقق یک معلول همه علت ها باید محقق شود؛ ابراز امیدواری کرد: مسئولین ارشد استان پهناور کرمان فکر جدی در خصوص معیشت مردم و مبارزه با گرانی ها بردارند که شرایط کشور نیاز به همدلی و برادرانه در کنار هم قرار گرفتن برای حل مشکلات مردم دارد.

کد خبر 949837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha