مسئولان با کارهای خود اعتماد مردم به نظام را سلب نکنند

حجت الاسلام مدبر گفت: انقلاب اسلامی بر پایه اعتماد مردم بنا نهاده شده و نباید خدای نکرده به گونه ای عمل کنیم که این اعتماد از مردم سلب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (شنبه 28 تیر)، در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه جهرم گفت: معتقدم آن مسئولی که با پرسنل زیر مجموعه خود برخورد مناسب داشته باشد موفق ترین مدیر است.

 

امام جمعه جهرم ضمن خیرمقدم به فرمانده جدید سپاه ناحیه جهرم افزود: جهرم از شهرستان هایی است که سهم ویژه ای در مسیر انقلاب اسلامی داشته است.

 

وی بیان کرد: در سال های پیش 96 چهره ماندگار کشور در حوزه های مختلف تجلیل شدند که پنج نفر آنها از اهالی شهرستان جهرم بودند.

 

حجت الاسلام مدبر ادامه داد: این در حالی است که جمعیت شهر جهرم حدود یک چهارصدم کشور بوده و این تعداد چهره ماندگار افتخاری برای این شهرستان به شمار می آید.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مردم جهرم، بسترها و ظرفیت های موجود شهر سبب نخبه پرور بودن آن شده است، خاطرنشان کرد: پیشینه نخبه پروری جهرم باید همواره تداوم پیدا کند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اعتماد مردم بنا نهاده شده و نباید خدای نکرده به گونه ای عمل کنیم که این اعتماد از مردم سلب شود، تصریح کرد: مسئولیت ما بسیار سنگین است و باید تمام تلاش خود را در اعتمادسازی مردم حاصل شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید افرادی سکان کشور را در دست بگیرند که تخصص و تعهد را در اختیار داشته باشند، تصریح کرد: باید در انتخابات است تلاش کنیم کسانی سر کار بیایند که به جز مسائل ایمان و انقلابی گری، متناسب با ظرفیت و نیازهای کشور حرف برای گفتن داشته باشند.

 

کد خبر 950516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha