برگزاری یا عدم برگزاری کنکور بستگی به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری یا عدم برگزاری کنکور بستگی به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت علوم دارد.

«مهدی روشنفکر» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به بحث برگزاری یا عدم برگزاری کنکور سراسری گفت: در حال حاضر مباحث زیادی در رابطه با برگزاری یا عدم برگزاری کنکور در جامعه مطرح است که نظر ما این است که هر تصمیم گیری که ستاد مقابله با کرونا در این رابطه اتخاذ کند، به همان عمل شود.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کمیسیون ما به این جمع بندی رسیدیم که هر تصمیمی ستاد مقابله با کرونا و وزارت علوم در این رابطه اتخاذ کند، همان مبنای تصمیم گیری باشد چرا که آقایان به این مسئله اشراف دارند و بهتر می توانند در این رابطه تصمیم بگیرند.

 

وی بیان کرد: ما نگرانی خانواده ها در مورد سلامتی دانش آموزان را درک می کنیم و این نگرانی ها به ما منتقل شده است که البته وزیر و همچنین ستاد مقابله با کرونا این قول را داده اند که برگزاری کنکور سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

 

روشنفکر خاطرنشان کرد: در عین حال بسیاری از خانواده ها نیز خواستار برگزاری کنکور هستند که باید در این رابطه به نگرانی و دغدغه هر دو طیف توجه شود. در هر صورت ما تابع تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا در این رابطه خواهیم بود./

کد خبر 953140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha