۲۹ واحد تولیدی راکد استان لرستان احیاء شد

صفی خانی با اشاره به احیای ۲۹ واحد تولیدی راکد در استان، گفت: در سایه احیای این واحد های تولیدی بستر اشتغال ۵۲۰ نفر فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد رضا صفی خانی» امروز(7 مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: احیای واحد های تولیدی راکد در استان  به صورت جدی دنبال می شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: تقویت تولید بستر رشد و توسعه و بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته 29 واحد تولیدی راکد در استان احیاء شده است، بیان کرد: این تعداد واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۸۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری مجدد رسیدند.

 

صفی خانی خاطرنشان کرد: در سایه احیای 29 واحد تولیدی راکد در استان لرستان، تعداد۵۲۰ فرصت شغلی مؤثر در این واحدهای تولیدی ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه طرح احیای واحد های تولیدی راکد در سال جاری هم با جدیدت ادامه دارد، افزود: پیش بینی می شود امسال ۳۰ واحد تولید راکد در استان احیا شوند.

 

صفی خانی  افزود: با توجه به اقدامات انجام شده امسال حداقل تعداد ۸۷۰ فرصت شغلی با احیای واحدهای راکد در استان ایجاد می‌شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: همچنین در برنامه جهش تولید و قالب تفاهم نامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ۲۵ واحد مؤثر در استان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 954372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha