میزبانی دانشگاه پیام نور جهرم از آزمون  دكتري

قناعتیان گفت: دانشگاه پیام نور شهرستان جهرم میزبان آزمون دکتری سازمان سنجش آموزش کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد قناعتیان»، امروز (چهارشنبه 8 مرداد) در جمع خبرنگاران از میزبانی دانشگاه پیام نور جهرم از آزمون دکتری سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد و گفت: در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده و آزمون بر اساس شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه آزمون دکتری روز پنجشنبه نهم مرداد از ساعت هشت صبح برگزار می شود، افزود: حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6 و نیم صبح بر روی داوطلبان گشوده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه نام و آدرس حوزه امتحاني بر روي كارت شركت در آزمون داوطلبان مشخص شده است، عنوان کرد: نماینده مسئول رفع نقص سازمان سنجش از ساعت 6 و نیم صبح در ساختمان اداری دانشگاه پیام نور مستقر و پاسخگوی داوطلبان است.

 

قناعتیان با تاکید بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری «کرونا» توسط داوطلبان شرکت در این آزمون، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید ضمن مراجعه به سامانه خودارزیابی کرونا و تکمیل فرم خوداظهاری، کپی آن را در روز برگزاری آزمون تحویل حوزه امتحانی دهند.

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در جهرم استفاده از ماسک و رعایت فاصله مناسب را از الزامات حضور داوطلبان در این آزمون دانست و گفت: حوزه آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي معذور است.

 

کد خبر 954768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha