۲۰مددجو عید غدیر خانه‌دار می‌شوند/اهدای ۲۰۰سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی

حجت‌الاسلام عالیشاه از اهدای جهیزیه علوی به ۲۰۰نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان در روز چهارشنبه ۲۳مرداد خبر داد و گفت: هر نوعروس بین ۱۰تا۱۵میلیون جهیزیه دریافت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر و روز خبرنگار از افتتاح ۲۰واحد مسکونی محرومین خبر داد و گفت:امروز به‌صورت نمادین یک واحد از این تعداد در روستای مرز رود ساری با حضور مسئولین و خیرین افتتاح می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران بابیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی ۱۰۰میلیون تومان هزینه شده است، افزود: سپاه کربلا،خیرین و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث این واحدهای مسکونی یاری‌رسان کمیته امداد استان بودند.

 

وی از تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی با همکاری نهادهای انقلابی استان خبر داد و تصریح کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و سپاه کربلا اعضای این قرارگاه هستند.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بابیان اینکه احداث ۲هزار واحد مسکونی ویژه محرومین استان در دستور کار این قرارگاه قرار دارد، افزود: تلاش داری فعالیت‌های این قرارگاه با حمایت ویژه خیرین نیک‌اندیش دیار علویان اجرایی شود.

 

وی از اهدای جهیزیه علوی به ۲۰۰نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان در روز چهارشنبه ۲۲مرداد خبر داد و گفت: هر نوعروس بین ۱۰تا۱۵میلیون جهیزیه دریافت خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بابیان اینکه روایت‌های بسیاری در باب اجر و ثواب اطعام و به‌ویژه اطعام فقرا و نیازمندان و فضیلت‌های آن در روز عید غدیر خم که بزرگ‌ترین عید جهان اسلام است نقل‌شده است  ازاین‌رو به مناسبت عید سعید غدیر طرح اطعام دهی علوی در استان اجرایی می‌شود،یادآور شد: در این ایام ۲۰هزار غذای گرم در سراسر استان مازندران بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه در راستای دومین رزمایش کمک مؤمنانه، تعدادی سبد غذایی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده می‌شود، گفت: همچنین به مناسبت عید غدیر طرح مفتاح الجنه باهدف دلجویی از خانواده‌های محروم و آسیب‌دیده از کرونا در حال انجام است.

 

حجت‌الاسلام از اجرای خیابانی گروه سرود رهپویان ولایت در دهه ولایت و امامت خبر داد و افزود: این گروه در روز عید غدیر نیز اجرا خواهند داشت.

کد خبر 957712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha