وزارت ورزش گام بلندی در جایگاه حقیقی و ملی سمن های جوان برداشته است

وزیر کشور با تاکید بر تجربه هشت ساله خود در بکارگیری جوانان در قالب تشکل ها در امنیت و توسعه کشور گفت: وزارت ورزش گام بلندی در جایگاه حقیقی و ملی سمن های جوان برداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «عبدالرضا رحمانی فضلی» در حاشیه نشست وزرای کشور و جوانان با مجمع سازمان های مردم نهاد در جمع خبرنگاران گفت: مولود جدیدی در جلسه امروز در زمینه شکل گیری تشکل های جوان پا به عرصه گذاشته است و امیدواریم که این تشکل ها در ارتقای جمهوری اسلامی و توسعه کشور موفق شوند و به اهداف خوب و موثر خود در ارتقای نظام جمهوری اسلامی و توسعه کشور برسند.

 

وزیر کشور در پاسخ به سوالی در مورد نقش سازمان های مردم نهاد جوانان در حوزه امنیت گفت: ما امنیت را به معنای عام آن می بینیم. مشارکت و تاثیرگذاری جوانان در تمام عرصه ها مقون امنیت است و هرچه بتوانیم از آنها در زمینه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیشتر استفاده می کنیم تا در تقویت امنیت ملی موفق تر باشیم.

 

رحمانی فضلی با اشاره به تجربه هشت ساله خود در وزارت کشور اظهار کرد: این تجربه به من ثابت کرده است هر جا جوانان به صورت فعال در قالب تشکل ها و سازمان ها ورود کنند، توانسته اند به ما در امنیت بخشی کشور کمک کنند.

 

وی گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت، انرژی بالا، افکار، اندیشه ها و قدرت ریسک پذیری جوانان به نفع مطلوب استفاده کنیم.

 

وزیر کشور اظهار کرد: وزارت ورزش نیز گام بلندی در حوزه سمن ها برداشته و با اقدام امروز خود سمن ها جایگاه حقیقی و ملی خود را پیدا کرده اند و می توانند در تصمیم گیری ها موثر باشند.

 

وی تاکید کرد: دولت زمینه سازی این تاثیرگذاری را انجام داده و این سازمان های مردم نهاد هستند که باید تلاش خود را برای رسیدن به اهداف عالی انجام دهند./

کد خبر 958938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha