توزیع ۶۴  بسته  معیشتی بین خانودهای نیازمند ملایر

جابری گفت: ۶۴ بسته معیشتی بین خانودهای نیازمند در دهه ولایت به همت کانون فرهنگی و هنری عاشقان مهدی ملایر توزیع شد.

«احمد علی جابری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با عید غدیر 70 پرس غذای گرم  و بیش از ده بسته  اقلام خشک شامل ماکارانی، روغن و  بسته های ماسک از سوی کانون و خیران بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

 

 مدیر کانون فرهنگی  و هنری عاشقان مهدی ملایر  از توزیع 64  بسته  معیشتی بین خانودهای نیازمند در دهه  ولایت به همت این کانون خبر داد و گفت: این بسته ها شامل اقلام مختلف گوشت، برنج حبوبات، مرغ ، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و... است.

 

وی  با بیان اینکه برای هر کدام از این بسته‌ها 200 هزار تومان هزینه شد تصریح کرد:  این بسته های  حمایتی با کمک خیران و نیکوکاران و اعضای کانون تهیه شد و علاوه براین  حدود دو میلیون تومان   نیز به صورت نقدی از سوی خیران و نیکوکاران  جمع آوری و به خانواده های نیازمند شناسایی شده توسط کانون اهدا شد.

 

جابری با اشاره به فعالیت‌های این کانون در ایام محرم و صفر افزود: امسال نیز  با توجه به وضعیت کرونا با رعایت  پروتوکل های بهداشتی و بنا به دستور العمل ها  برنامه های خوبی را برای  ماه محرم و صفر  پیش بینی کرده ایم  که بیشتر این برنامه‌ها جمع آوری نذورات و توزیع بین خانواده های نیازمند است

 

 وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایر با بیش از دو دهه فعالیت و 150 عضو فعال  در ایام مختلف سال  برنامه‌های مختلف مناسبتی ،.فرهنگی،مذهبی و..  را برگزار می‌کند یاد آور شد  با شیوع کرونا این برنامه ها بیشتر در راستای خدمات رسانی و کمکهای مومنانه به نیازمندان بوده  که طی چند مرحله  کمک های بهداشتی و بسته های حمایتی به همت تعدادی از اعضای کانون، خیران و مردم  از سوی این کانون بین نیازمندان توزیع شده است.

 

کد خبر 959140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha