آغازدرج خود اظهاری بیماران کرونایی کنکور۹۹

درج خود اظهاری بیماران کرونایی آزمون سراسری سال۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است.

زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان گفت:  درج خود اظهاری بیماران کرونایی آزمون سراسری سال1399 در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  آغاز شده است.

 

سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور افزود: داوطلبان امروز 22 مرداد ماه تا 23 مرداد ماه مهلت دارند تا این خود اظهاری را پر کنند.

 

در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آمده است، به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است.

 

بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 16/5/1399 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز چهارشنبه مورخ22/5/99 لغایت پنچشنبه مورخ 23/5/99 با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

داوطلباني كه اين فرم را تكميل کرده اند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از ساير داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار می شود.

 

پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد

کد خبر 959746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha