۶ اثر برگزیده حوزه رسانه به صورت ماهیانه مورد تقدیر قرار می گیرند

محمدیان گفت: به صورت ماهانه از ۳ اثر برگزیده رسانه ای در حوزه حاشیه شهر و کاهش آسیب های اجتماعی و نیز ۳ اثر با موضوع جهش تولید تقدیر خواهد شد.

«عباس محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه به صورت ماهانه از ۳ اثر برگزیده رسانه ای در حوزه حاشیه شهر و کاهش آسیب های اجتماعی و نیز ۳ اثر با موضوع جهش تولید تقدیر خواهد شد،  از خبرنگاران و عکاسان خراسان رضوی دعوت کرد تا به موضوع جهش تولید و آسیب های اجتماعی حاشیه شهر بیش از پیش بپردازند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بر تاثیر رسانه ها در اولویت بخشی به مدیران استان و شهر برای رسیدگی به مشکلات مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد تاکید کرد.

 

وی از رسانه ها خواست با پیگیری های مستمر و پرداختن به معضلات حاشیه شهر مشهد در کاهش آسیب های اجتماعی و تحقق دغدغه رهبر انقلاب در این زمینه نقش آفرین‌ باشند.

 

محمدیان از دبیران و خبرنگاران اقتصادی رسانه های استان خراسان رضوی خواست به موضوع جهش تولید در قالب اخبار و گزارش ها بیشتر بپردازند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بر ضرورت توجه رسانه ها بر مباحث اقتصادی بویژه در حوزه تولید و کسب و کار در شرایط خاص بحران کرونا نیز تاکید کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۲۳۸۱۰۷۴۲ و یا @aboozarfestival ارسال نمایند.

کد خبر 961181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha