نشست های آنلاین کتابخوانی زمینه ای برای ترویج مطالعه در بستر فضای مجازی است

رضاقلیزاده گفت: نشست های آنلاین کتابخوانی زمینه ای برای ترویج مطالعه در بستر فضای مجازی است و می تواند راهکار مناسبی در پساکرونا برای ترویج فرهنگ مطالعه بین اقشار مختلف جامعه باشد.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: شیوع بیماری کرونا فرصت مغتنمی برای نهادهای فرهنگی همچون کتابخانه های عمومی ایجاد کرد تا بتواند با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی اقدام به برگزاری نشست های آنلاین کتابخوانی کند.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: نشست های آنلاین کتابخوانی زمینه ای برای ترویج مطالعه در بستر فضای مجازی است و می تواند راهکار مناسبی در پساکرونا برای ترویج فرهنگ مطالعه بین اقشار مختلف جامعه باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: استقبال عمومی نوجوانان و جوانان از برنامه های نشست های آنلاین نشان داد که با ابزارهای نوین می توانیم مروج خوبی برای فرهنگ مطالعه در بین این اقشار باشد.

 

رضا قلیزاده عنوان کرد: تاکنون نشست های کتابخوانی در بستر نرم افزار اسکای روم توانسته مخاطبان خاص خود را جذب و برنامه های فرهنگی و مطالعه کتاب را معرفی کند.

 

وی یادآور شد: تاکنون در مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های فرهنگی بسیار خوبی با مشارکت نهادهای مختلف فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه صورت گرفته است.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان افزود: امیدواریم این گام های اولیه چراغ راهی برای برگزاری نشست های آنلاین کتابخوانی باشد تا بتوانیم زمینه ترویج فرهنگ مطالعه را گسترش دهیم.

کد خبر 962227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha