نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی جهرم در محل برگزاری آزمون سراسری

موحد گفت: کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در آماده سازی محل‌های برگزاری آزمون سراسری نظارت می کنند.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به نظارت کارشناسان بهداشتی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در آماده سازی  محل‌های برگزاری آزمون سراسری در جهرم، گفت: با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات برون بخشی، کلیه مراحل اجرای پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون سراسری بررسی و شیوه اجرای آن اعمال می شود.

 

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه قبل برگزاری آزمون سراسری، چندین بازدید از مراحل آماده‌سازی انجام شده است، افزود: با همکاری شهرداری، گندزدایی محل‌های برگزاری آزمون‌ها صورت پذیرفته است.

 

وی بیان کرد: با پیگیری انجام شده ۲۲ تیم از کارشناسان بهداشتی از همکاران بهداشت محیط و حرفه‌ای در طول چهار روز برگزاری آزمون سراسری بر اجرا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند و جلسات توجیهی برای کارشناسان گذاشته شده است.

 

موحد در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری دانش آموزان و والدین در این چهار روز بتوانیم محیطی سالمی برای آنها فراهم کنیم.

کد خبر 962475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha