​مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف در ۲۴ شهریور برگزار می شود

​حجت الاسلام کوهساریان از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم اوقاف در ۲۴ شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام«ابوالفضل کوهساریان» شامگاه امروز (دوشنبه 17 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهل و سومین دوره مسابقه قرآن کریم اوقاف در استان گلستان و در مرحله شهرستانی با حضور 700 نفر از شرکت کنندگان برگزار شد.

 

رئیس اداره قرآنی اوقاف گلستان ادامه داد: این مسابقات در مرحله شهرستانی در دو منطقه شرق استان در آزادشهر، علی آبادکتول، گنبدکاووس، رامیان، مینودشت و کلاله و غرب استان و شهرستان های گرگان، کردکوی، بندرگز و آق قلا به صورت منطقه ای برگزار شد.

 

حجت الاسلام کوهساریان بیان کرد: متسابقین در مرحله شهرستانی در رشته های تفسیر عمومی قرآن کریم، دعاخوانی، حفظ قرآن کریم، ترتیل و تحقیق به یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

وی بابیان اینکه 80 نفر از برگزیدگان خواهر و برادر مرحله شهرستانی در مرحله استانی در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، افزود: این مسابقات در شهرستان علی آباد کتول و دانشگاه آزاد این شهر برگزار می شود.

 

رئیس اداره قرآنی اوقاف گلستان یادآور شد: شرایط برگزاری این مسابقات به گونه ای است که تجمعی صورت نمی گیرد و از داوران استان های دیگر و بومی به منظور برگزاری مرحله استانی استفاده می شود.

کد خبر 969060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha