از ادعای امارات تا شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیستها

شبکه تلویزیونی کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد ، بنی گانتز ، وزیر امور نظامی رژیم صهیونیستی درصدد ساخت ۵۰۰۰ واحد جدید مسکونی در کرانه باختری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، مقامات اسرائیلی بدون در نظر گرفتن اعتراض بین المللی علیه سیاست های گسترش شهرک سازی رژیم تل آویو و برنامه های بحث برانگیز آن برای الحاق بخشهای زیادی از سرزمینهای اشغالی فلسطین در حال برنامه ریزی برای ساخت هزاران واحد برای اسکان یهودیان در کرانه باختری هستند.

 

شبکه تلویزیونی کانال 12 اسرائیل گزارش داد ، بنی گانتز ، وزیر امور نظامی رژیم صهیونیستی درصدد ساخت 5000 واحد جدید مسکونی در کرانه باختری است.

 

گفته می شود گانتز نامه ای را به دفتر نخست وزیر بنیامین نتانیاهو با درخواست تجمع کمیته ارسال کرده است.

 

اسرائیل و امارات متحده عربی در 13 آگوست با عقد توافق آمریكا برای عادی سازی روابط موافقت كردند. بر اساس این توافق ، رژیم تل آویو توافق كرده است كه الحاق کرانه باختری به شهرک های یهودی نشین را به حالت تعلیق درآورد.

 

در حالی که مقامات اماراتی توافق عادی سازی با رژیم تل آویو را وسیله ای موفق برای جلوگیری از الحاق و نجات راه حل دو کشور توصیف کرده اند ، صهیونیستها از هم اکنون در حال نقض این توافق هستند.

 

نتانیاهو در همان روز انعقاد قرارداد اعلام کرده بود که طرح الحاق هنوز روی میز است و توافق با امارات به معنای لغو این طرح نیست.

کد خبر 969241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha