دشمنان به دنبال تحریف دفاع مقدس هستند

آیت الله حسینی ضمن هشدار در زمینه تحریف دفاع مقدس توسط دشمنان، گفت: عالی ترین مظاهر و شخصیت های اخلاقی در جبهه ها شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سیدنصیر حسینی» ظهر امروز (4 مهر ماه) در خطبه نخست نماز جمعه شهر یاسوج، با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) فرمود «همه شما انسان ها و شیعیان، مسلمانان را توصیه به تقوای الهی، انجام دستورات پروردگار عالم و اجتناب از معصیت و جلب رضایت خداوند متعال دعوت می کنم».

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت:راست گفتاری از تاکیدهای امام حسن عسکری (ع) بوده و باید خود و اعضای خانواده را به سوی دروغ سوق ندهیم.

 

وی با بیان اینکه حتی به انسان های بد نباید خیانت کرد، ادامه داد: اگر حتی یک انسان بد سند مالی در اختیار شما قرار داد، امانت را به صاحب آن بازگردانید و نسبت به همسایه احترام داشته و آنها را تکریم کنید.

 

آیت الله حسینی ضمن اشاره به اینکه یک انسان با درایت و عاقل می تواند پیام های اسلامی را درک کند و مسلمان شود، اظهار کرد: در بین انسان هایی که از فرقه های دیگر مسلمانان هستند در نماز های آنها شرکت، در تشییع جنازه های آنها حضور پیدا کرده و آنها را محترم بشمارید و اهل مدارا و حسن اخلاق داشته باشید.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: یک انسان مسلمان باید اخلاق و رفتار او زینت بخش جامعه اسلامی باشد تا اینکه دیگر فرقه های مسلمانان مانند اهل سنت که با دیدن رفتار، گفتار و دیدن ویژگی های خوب در وجود شما به سوی شما متمایل شوند.

 

وی همه سعادت ما را در رعایت تقوای الهی دانست و با اشاره به مناسبت های این هفته، گفت: یکی از مناسبت ها سخنرانی رهبر معظم انقلاب در هفته دفاع مقدس بود.

 

آیت الله حسینی تقویت ادبیات دفاع مقدس برای مقابله با تحریف گران که برخی درصدد تحریف جریان و دستاوردهای جنگ هستند را در بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد و گفت: این افراد تلاش می کنند پیروزی و فرهنگ دفاع مقدس را زیر سوال ببرند، زیرا دفاع مقدس توطئه دشمنان را خنثی کرد و تا سالیان بسیار آثار دفاع مقدس باقی خواهد ماند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان با مرور دفاع مقدس متوجه ظرفیت و عظمت مردم ایران می شوند.

 

وی یادآور شد: دشمنان بعثی به اندازه ای سبک عقل بودند که با ورود به خرمشهر به دنبال راه برای ورود به تهران بودند، اما جوانان به خاک آنها ورود پیدا کردند.

 

آیت الله حسینی ضمن هشدار در زمینه تحریف دفاع مقدس توسط دشمنان، گفت: عالی ترین مظاهر و شخصیت های اخلاقی در جبهه ها شکل گرفت.

 

امام جمعه شهر یاسوج گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود «حتی برخی شهداء از آینده و شهادت خود خبر می دادند، بنابراین ابعاد مختلف دفاع مقدس باید تبیین شده تا نسل های آینده با ارزش های دفاع مقدس آشنا شوند». 

 

وی ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع)، پنجم مهرماه، «شکست حصر آبادان» را یادآور شد و گفت: چهارشنبه روز همبستگی با کودکان فلسطینی بوده که مورد ظلم قرار گرفته و ظلم مضاعف با امضای قرارداد کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی بیشتر شد.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: خداوند آنها را نخواهد بخشید زیرا از موضع ذلت در برابر این رژیم جعلی سر تعظیم فرود آورده و به مردم فلسطین و بیت المقدس ظلم می کنند.

کد خبر 975802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha