نتیجه بخش شدن پروژه های شهری در شرایط حاضر، جهاد کردن است

اسکندرپور گفت: به سرانجام رساندن و نتیجه بخش شدن پروژه های شهری نیز در شرایط حاضر، جهاد کردن است و مجموعه مدیریت شهری شیراز و مسئولان فارس برای توسعه حمل و نقل عمومی تلاش چشمگیری در سال های اخیر کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (یکشنبه 6 مهر) در مراسم افتتاح فاز 2 ایستگاه متروی «امام حسین (ع)» شیراز گفت: سختی های امروز ما در شرایط تحریم ها با دشواری های دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.

شهردار شیراز افزود: در دوران دفاع قدس مردم به حاکمیت احساس دلبستگی می کردند، کنار هم بودند و در جبهه ها افتخار آفریدند و امروز به اتحاد مردم بیش از همیشه نیاز داریم که مستلزم درک متقابل مردم و مسئولان است.

وی اضافه کرد: استان فارس با ظرفیت بالایی در دفاع مقدس حضور داشته، شهدای فراوان در عملیات مختلف داده است و مردم فارس در پشت جبهه ها نیز حضور داشتند و 15 هزار شهید داده اند.

شهردار شیراز تاکید کرد: به سرانجام رساندن پروژه های شهری نیز در شرایط حاضر، جهاد کردن است و مجموعه مدیریت شهری شیراز و مسئولان فارس برای توسعه حمل و نقل عمومی تلاش چشمگیری در سال های اخیر کرده اند.

وی ادامه داد: قطار شهری شیراز در مقایسه با تمام متروهای کشور بجز مشهد جلوتر است و امیدواریم سرعت بیشتری در اجرای پروژه های قطار شهری داشته باشیم.

خاطر نشان می شود، ایستگاه متروی «امام حسین (ع)» شیراز بیش از 30 هزار متر مربع مساحت دارد و در سال 97 فاز یک آن افتتاح شد و امروز فاز 2 آن با مساحت بیش از 2 هزار و 500 متر مربع و هزینه ای بیش از 250 میلیارد ریال افتتاح شده است.

کد خبر 976629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha