مطالبه گری عمومی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی ضروری است

حجت الاسلام حقیان با ابراز خرسندی از فعالیت قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: تقویت مطالبه گری عمومی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین « رضا حقیان» امروز(12 مهر) در  دیدار با دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان و دبیران شهرستان های استان، با ابراز خرسندی از فعالیت ستاد استانی مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: لازم است همه مردم در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی مطالبه گر باشند.

 

دبیر امر به معروف و نهی از منکر لرستان  افزود: مطالبه گری عمومی در این زمینه می تواند نقش مهمی در پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته باشد.

 

وی افزود: ما هم به عنوان ستاد امر به معروف استان هم  از فعالیت های به حق مردم محور و هم تلاش های  قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان  بنا بر رسالتی که بر عهده داریم حمایت خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام حقیان با اشاره به تفاهم نامه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: امروز در جلسه استانی تلاش شد در راستای امر خطیر مبارزه با مفاسد اقتصادی هم اندیشی و تعامل شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد: انشاء الله با فضل الهی براساس این تفاهم نامه  که ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  با این قرارگاه ملی داشته اند، در استان شاهد اقدامات خوبی  در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی خواهیم بود.

 

گفتنی است، در این مراسم مجوزهای ستاد امر به معروف و نهای از منکر به دبیران قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان اعطاء شد.

کد خبر 979015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha