تامین جهیزیه برای زوجین نیازمند در دستور کار قرار گیرد

حجت الاسلام مرتضایی‌نیا با تاکید بر اینکه بحث تامین جهیزیه برای زوجین نیازمند باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: بسیاری از زوجین به دنبال برگزاری ازدواج آسان هستند اما گرانی ها کمر مردم را شکسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «غلامرضا مرتضایی‌نیا» پیش از ظهر امروز (22 مهر) در مراسم اهدای ۹۱۵ بسته تحصیلی توسط مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی و ستاد اجرای فرمان امام (ره) به دانش آموزان نیازمند شهرستان زیرکوه اظهار داشت: کمیته امداد یکی از نهادهای بسیار مقدس است و به یکی از مباحث مهم انقلاب یعنی کمک به محرومان را در دستور کار خود دارد.

 

امام جمعه زیرکوه با اشاره به اجرای رزمایش مواسات به فرمان مقام معظم رهبری گفت: در این راستا شهرستان زیرکوه توانست با کمک مردم و مسئولان به خوبی عمل کند و این کمک ها برای بهبود وضعیت معیشت محرومان و نیازمندان ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه محرومیت در شهرستان زیرکوه غوغا می کند، ادامه داد: اما مردم زیرکوه با وجود همه مشکلات و محرومیت ها دست از کمک به نیازمندان برنمی دارند و از هر روشی برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا کمک می کنند و مردم این شهرستان بسیار دست و دل باز هستند.

 

حجت الاسلام مرتضایی‌نیا در ادامه بیان کرد: اکنون همدلی مدنظر مقام معظم رهبری اکنون در بین مردم ایران اسلامی به وجود آمده است و این رزمایش مواسات با کمک مردم و مسئولان و هیئات مذهبی ادامه خواهد داشت.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه بسته های تحصیلی امروز بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود، افزود: دانش آموزان نیازمند دیگری نیز وجود دارند و درخواست داریم که از این دانش آموزان غافل نشوید و در این طرح های نیکوکاری و خیرخواهانه مدنظر قرار دهید.

 

وی به بحث جهیزیه و ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: با شرایط موجود در کشور بسیاری از خانواده ها به دنبال برگزاری ازدواج آسان هستند اما در تهیه جهیزیه به مشکلاتی برخورد کرده اند و با توجه به اینکه گرانی ها کمر مردم را شکسته است درخواست داریم تا راهی برای کمک به این خانواده ها پیدا کنید.

 

حجت الاسلام مرتضایی‌نیا در پایان اظهار کرد: این اتحاد و انسجام و همدلی را هرگز فراموش نکنید و همه نهادها باید کمک کنند تا از بحران موجود با موفقیت عبور کنیم و حرفی نزنیم که به صلاح مملکت نباشد.

کد خبر 982827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha