برپایی سلسله سخنرانی های تخصصی قرآنی در دانشگاه القاسمیه شارجه

دانشکده قرآن کریم در دانشگاه القاسمیه شارجه از برپایی سلسله سخنرانی های تخصصی برای ترویج فرهنگ قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الشارجه 24، دانشکده قرآن کریم در دانشگاه القاسمیه شارجه با آغاز سال تحصیلی 2020-2021 سلسله سخنرانی های تخصصی را با هدف توسعه توانایی های دانشجویان و بهبود مهارت های آنها در عرصه های مختلف آغاز کرده است.

 

مجموعه دوره های آموزشی این دانشکده شامل قواعد تفسیر، آموزش جمع آوری قرائت های قرآنی و مهارت های اساسی برای فهم اصول قرائت های هفت گانه است.

 

برگزاری مسابقه تجوید قرآن کریم از برنامه های این دانشکده است که شاهد رقابت بین دانشجویان دانشگاه القاسمیه برای کسب جایزه لقب «ماهر در قرآن» است.

 

دکتر«عبدالکریم عثمان» معاون رئیس دانشکده قرآن کریم گفت: سلسله برنامه ها و دوره های این دانشکده به منظور تقویت انگیزه دانشجویان برای تدریس و کسب مهارت ها و دانش لازم برگزار می شود. فعالیت های آموزشی در دانشکده قرآن کریم که یکی از جدیدترین دانشکده های دانشگاه القاسمیه است، همچنان ادامه دارد.

 

عثمان افزود: این برنامه ها برای ارتقای سطح تحصیلی دانشجویان و رساندن سطح آنها به بالاترین رتبه به ویژه در زمینه فهم قرآن است.

 

وی ادامه داد: هدف از برگزاری دوره های آموزشی این دانشکده ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن، کشف استعداد های قرآنی برای رقابت در مسابقه های بین المللی، انس و تدبر در قرآن کریم و ارتقای سطح قرآنی دانشجویان است.

کد خبر 984428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha