تصادفات درون شهری گلستان ۲۵ درصد کاهش یافت

مهاجر بسطامی گفت: در ۶ ماهه نخست سال تصادفات درون شهری در استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «عباس مهاجر بسطامی» عصر امروز(سه شنبه 29 مهر) در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: کابران ترافیکی باید نسبت به رعایت قوانین و مقررات اهتمام داشته باشند در غیر این صورت هم برای خود و هم برای دیگران آسیب ایجاد می کنند.

 

سرپرست پلیس راهور استان گلستان بابیان اینکه تصادفات درون شهری در استان گلستان ۲۵ درصد کاهش یافته است، ادامه داد: 50 درصد آمار فوت شدگان در تصادف و مجروحان در درون شهرها را موتورسواران تشکیل می دهند.

 

مهاجر بسطامی بیان کرد: آمار فوت شدگان و مجروحان تصادفات درون شهری برای موتورسوارانی که به قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام ندارند یک زنگ خطر است.

 

وی افزود:  انتظار داریم که کاربران ترافیکی برای ایمن ماندن از خطرات نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام داشته باشند.

 

سرپرست پلیس راهور استان گلستان بابیان اینکه موتورسواران باید از کلاه ایمنی استفاده کنند، متذکر شد: رفع نقاط حادثه خیز در شهرها و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از دلایل کاهش میزان تصادفات به شمار می رود.

 

مهاجر بسطامی افزود: تقریباً بانوان و آقایان به عنوان کاربران ترافیکی به یک میزان قوانین و مقررات را رعایت می کنند و کسانی که نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام لازم را ندارند زیان خواهند دید.

 

وی از رفع توقیف خودروهایی با خلافی بیش از یک میلیون تومان به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به تخفیف و یا  رفع توقیف خودرو به صورت اقساطی اقدام کنند.

 

گفتنی است؛ 12 هزار تصادف در استان گلستان در 6 ماهه نخست سال به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته 22 درصد کاهش یافته است.

 

کد خبر 985207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha