موفقیت های نیروی انتظامی جهرم برگرفته از مسئله نظم و انضباط است

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه اقشار جامعه باید مسئله نظم را از نیروی انتظامی فرا بگیرند، گفت: موفقیت های نیروی انتظامی جهرم برگرفته از مسئله نظم و انضباط است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (شنبه 3 مهر) در جریان دیدار فرمانده و پرسنل فرماندهی انتظامی و مرکز آموزش «شهید دستغیب» شهرستان جهرم گفت: انسان کامل مظهر حضرت حق بوده و باید سعی کنیم به تناسب وظیفه و نقشی که در اجتماع داریم یک اسماء خداوند در ما جاری باشد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه پرسنل نیروی انتظامی به خاطر وظیفه ذاتی خود باید نظم را در زندگی شان داشته باشند، افزود: به وسیله نظم و انضباط تمام نظام هستی اداره می شود و ما می‌خواهیم چنین ویژگی را در خودمان جمع کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه توقع است که خلق نظم و انضباط در زندگی عوامل نیروی انتظامی پر رنگ باشد، بیان کرد: موفقیت های نیروی انتظامی جهرم برگرفته از همین مسئله نظم و انضباط است.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه تاکید بر اهمیت نظم در ادبیات دینی، تنها ظاهر آن نیست بلکه شامل باطنش نیز می شود، تصریح کرد: نظم یعنی هر چیزی و هر فردی در جایگاه خودش باشد و جامعه عاری از نظم و انضباط عدالت در آن برقرار نمی شود.

 

وی با اشاره به اینکه در جامعه ای که هرج و مرج و بی نظمی است حق به حق دار نمی رسد، عنوان کرد: اقشار جامعه باید مسئله نظم را از نیروی انتظامی فرا بگیرند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه خوشبختانه نظم بعد از انقلاب در مجموعه نیروی انتظامی آسیب ندیده است، اذعان کرد: اگر در جامعه ای ابهت پلیس کم شود مردم ضرر کرده و در مقابل بزهکاران و مجرمان خوشحال می شوند.

 

کد خبر 986220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha