بهره‌برداری از ضریح و ساختمان امامزاده اسماعیل(ع) دودانگه ساری

ساختمان و ضریح آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) روستای جی جاده بخش دودانگه ساری امروز(۳آبان) هم‌زمان با دهه وقف، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ساختمان آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) روستای جی جاده بخش دودانگه ساری با مساحت حدود 100 مترمربع با حضور حجت‌الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان، حجت‌الاسلام ولی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری، بخشدار دودانگه و جمعی از مسئولین و اهالی منطقه پرده‌برداری شد.

حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» در این مراسم با اشاره به اجرای بیش از 200 پروژه عمرانی بقاع متبرکه در استان، اظهار کرد: طی دو سال اخیر بیش از 20 ضریح امامزادگان در استان نصب و پرده‌برداری شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه مازندران دارای طرح جامع می‌باشند که با مشارکت خیران و اوقاف در حال اجراست و برخی از این پروژه‌ها بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود، اعتباری از طرف دولت برای اجرای پروژه‌های عمرانی در بقاع متبرکه مازندران وجود ندارد و در همین راستا تمامی پروژه‌های عمرانی به‌صورت مردمی و با حضور خیرین اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حیدری عنوان کرد: استان مازندران به دیار علویان شهرت دارد و ما ولایتمداری خود را به این امامزادگان مدیون هستیم و در جهت عمران و آبادانی این اماکن مقدس باید تلاش کنیم.

کد خبر 986293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha