برنامه‌های پدافند غیر عامل در کانون خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می شود

حمیدی گفت: همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیر عامل ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، «طاهره حمیدی» اظهار کرد:با توجه به فرارسیدن هفته نکوداشت پدافند غیر عامل از پنجم لغایت ۱۲ آبان ماه برنامه‌های مختلفی در بستر فضای مجازی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون پیش بینی شده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود: این برنامه‌ها با شعار «مقاومت فعال، تـاب آوري حیرت انگیز، ایران قوي» به صورت محوری در اداره کل و همچنین در سطح مراکز ثابت، سیار و پستی استان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: مسابقه عکاسی با موضوع مکان‌هاي امن در خانه، نگارش متن ادبی با موضوع، خانواده امن و خانواده سالم، مسابقه جمله نویسی با کلمات، ایمنی، پدافند غیر عامل، خانه، خانواده، بحران و آرامش، برگزاري مسابقه طراحی پوستر با موضوع پدافند غیر عامل و موضوعات آموزشی در خصوص آسیب‌های فضای مجازی از جمله برنامه های این هفته است.

 

حمیدی همچنین ازمعرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی و رونمایی از کتاب مجموعه نقاشی‌های پدافند غیر عامل در این هفته خبر داد.

 

گفتنی است مراحل اجرای مسابقه نقاشی پدافند غیر عامل با مشارکت کانون، اداره کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان جنوبی و اداره کل آموزش و پرورش استان همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیر عامل در سال ۱۳۹۸ شروع و در اسفند ماه مراحل داوری آثار و چاپ مجموعه آثار برگزیده به پایان رسید که به دلیل شیوع بیماری کرونا معرفی برگزیدگان و رونمایی از این مجموعه با وقفه مواجه شد.

کد خبر 987064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha