طرح قابل دفاعی برای سرمایه‌گذاری شستا درچهارمحال و بختیاری ارائه نشده است

لله‌گانی گفت: هنوز طرح قابل دفاعی برای سرمایه‌گذاری شستا در استان چهارمحال و بختیاری ارائه نشده از همین رو نمی‌توان انتظار داشت این صندوق سرمایه‌گذاری بدون توجیه‌پذیری اقتصادی تمایلی برای ورود به استان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اسماعیل لله‌گانی» شامگاه (چهارشنبه ۷ آبان) در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این استان که در محل اتاق بازرگانی این استان  برگزار شد، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری برای جذب سرمایه‌گذار در ابتدا باید باکار مطالعاتی ظرفیت‌های خود را به خوبی شناسایی و سپس معرفی کند و برای جذب سرمایه‌گذار از تمام توان خود بهره گیرد.

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: همواره این گلایه در استان‌های کمتر توسعه‌یافته نظیر چهارمحال و بختیاری وجود دارد که چرا صندوق‌هایی نظیر شستا در این استان تاکنون سرمایه‌گذاری نکرده‌اند که این موضوع به عوامل مختلفی بازمی‌گردد.

 

به گفته لله‌گانی، سرمایه‌گذار درجایی تمایل به سرمایه‌گذاری دارد که برایش توجیه اقتصادی داشته باشد و برای وی فرش قرمز پهن کنند در صورتیکه این الزامات در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون ایجاد نشده است.

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران بابیان اینکه ارتباط مسئولان این استان با مسئولان کشوری ضعیف است، خاطرنشان کرد: این ارتباط ضعیف سبب شده تا ظرفیت‌های مهم این استان در مسیر توسعه‌یافتگی به کار گرفته نشود از همین رو تلاش ما بر این است تا با استقرار یک تیم دائمی در این استان این ارتباط را تقویت کنیم.

 

لله‌گانی با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری، اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌های قابل توجه به ویژه در حوزه بادام، ماهیان سردآبی، جوش، صنایع دستی و محصولات کشاورزی این استان نباید همچنان استان محرومی باشد که این چالش با انجام کارهای مطالعاتی، تقویت روحیه مطالبه‌گری و پیگیری جدی‌تر امور برطرف می‌شود.

 

کد خبر 987877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha