آستان مطهر علوی «بهشت کودکان» را افتتاح کرد

بخش رسانه در آستان مطهر علوی «بهشت کودکان» را در شهرک امام رضا(ع) افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، مرکز فرهنگی کودکان محسن متعلق به بخش رسانه در آستان مطهر علوی سالن «بهشت کودکان» را در شهرک امام رضا(ع) در منطقه الحولی افتتاح کرد.

 

افتتاح سالن بهشت کودکان با حضور مهندس « یوسف الشیخ راضی» دبیرکل آستان مطهر علوی، «رضوان صاحب رضا» معاون دبیرکل ،استاد «احمد طالقانی» عضو شورای اداری و استاد «فائق الشمری» عضو شورای اداری و رئیس بخش رسانه انجام شد.

 

«حیدر محمد الکعبی» معاون رئیس مرکز محسن گفت: «بهشت کودکان» شامل مجموعه ای از برنامه های تفریحی و فرهنگی ویژه کودکان است. بهشت کودکان با هدف شکوفا سازی استعدادهای هنری کودکان، ارتقای سطح فرهنگی آنها، تقویت پیوند آنها با دین اسلام تاسیس شد.

 

الکعبی افزود: یک کتابخانه برای کودکان به منظور تشویق آنها به مطالعه در بهشت کودکان وجود دارد. همچنین در بهشت کودکان مسابقه های فکری برگزار می شود و غرفه ای نیز برای نقاشی وجود دارد که استعدادهای هنری کودکان را شکوفا می کند.

 

وی ادامه داد: یک غرفه بازی های فکری در بهشت کودکان وجود دارد. همچنین بازی های حرکتی نیز برای تقویت بدن کودکان از طریق تمرین های ورزشی انجام می شود.

 

معاون رئیس مرکز محسن افزود: غرفه دیگری به نام «بیت حسنات» وجود دارد. این غرفه یک پروژه ترکیبی از کار مهندسی و ایده های مثبت و خوب برای دین اسلام است.

 

کد خبر 988921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha