توقیف ۲ محموله  قاچاق در خرم آباد

سرهنگ دولتشاهی از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

سرهنگ «عباس دولتشاهی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم وامنیت جامعه صیانت می کند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، افزود: در این راستا به صورت مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان استان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی، ماموران پاسگاه انتظامی کمالوند در حین گشت زنی  در محورهای مواصلاتی  2 دستگاه خودرو  پژو 405 و نیسان مظنون می شوند.   



سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: پس از تعقیب و صدور دستور ایست، خودرو ها توقیف و در بازرسی از خودروها  تعداد 300 تخته پتو مسافرتی  و مقدار تقریبی 3 تن چوب قاچاق جمعا به ارزش 360  میلیون ریال  کشف و ضبط شدند و تعداد ۲ نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.



فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد اظهار کرد: پلیس و دستگاه قضایی  با قاطعیت تمام و در حمایت از تولیدات داخلی ، با مفسدان اقتصادی  و قاچاقچیان کالا مبارزه خواهد کرد.

کد خبر 988967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha