راهیابی ۱۱ گلستانی به مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم

حجت الاسلام کوهساریان گفت: از استان گلستان ۶ نفر در بخش برادران و پنج نفر در بخش خواهران به مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه راه یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «ابوالفضل کوهساریان» شامگاه امروز(یکشنبه ۱۱ آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در مرحله استانی با رقابت بیش از 90 نفر از متسابقین در بخش برادران و خواهران در گلستان برگزار شد.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: مرحله استانی این دوره از مسابقات در علی آبادکتول و در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد و سطح کیفی این دوره از مسابقات بسیار خوب بود.

 

وی تأکید کرد: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، اذان، دعاخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار شد.

 

حجت الاسلام کوهساریان یادآور شد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ویژه شرق گلستان در شهرستان آزادشهر و ویژه غرب گلستان در شهرستان گرگان برگزار شده بود که نفرات برتر شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا کردند.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان تصریح کرد: نفرات برتر مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم که در علی آبادکتول برگزار شد به مرحله کشوری راه یافتند که ۶ نفر در بخش برادران و پنج نفر در بخش خواهران در مرحله کشوری به رقابت می پردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: هر ساله مسابقات در مرحله کشوری در یک استان برگزار می شد اما امسال با توجه به وضعیت کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه ریزی کرد مسابقات به صورت آنلاین و ویدئوکنفرانس در محل استان ها برگزار شود.

 

حجت الاسلام کوهساریان با بیان اینکه مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران در ۲۱ آبان ماه ۹۹ در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان برگزار می شود، افزود: امیدواریم نمایندگان استان گلستان در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم حائز رتبه برتر شوند.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان بیان کرد: مسابقات بخش برادران نیز ۱۸ آبان ماه ۹۹ در محل صدا و سیمای مرکز گلستان با حضور ناظر فنی و هادی حفاظ سازمان ضبط و به سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال می شود و در آذرماه به صورت زنده از شبکه قرآن پخش و داوری می شود و طی آن نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.


 

 

کد خبر 989074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha